Deze vacature is al ingevuld en kan niet meer op worden gereageerd.

Vacature: Officemanager

| Den Haag, | 2022

Direct solliciteren

Den Haag, 36 uur per week

Bij Stichting NMVO werken we elke dag hard aan de veiligheid van patiënten in Nederland. Fijn als dan alles op kantoor op rolletjes loopt. We hebben daarom een mooie vacature voor een enthousiaste regelaar met administratieve ervaring.

Stichting NMVO beheert het Nationaal Medicijnen Verificatie Systeem (NMVS), waarmee apothekers geneesmiddelen die ze geleverd krijgen checken op echtheid. Zo voorkomen we dat patiënten gevaarlijke namaakmedicijnen krijgen. Dit doen we met een klein team enthousiaste collega’s vanuit ons kantoor in het centrum van Den Haag. Ter versterking van ons team zijn we nu op zoek naar een even enthousiaste Officemanager, die ervoor zorgt dat alle (financieel) administratieve, facilitaire en andere praktische zaken op ons kantoor tot in de puntjes geregeld worden. Spreekt je dit aan? Solliciteer dan snel!

Breed takenpakket
Als Officemanager ben je verantwoordelijk voor administratieve, financiële en facilitaire taken. Én voor alle andere praktische zaken die geregeld moeten worden. Kortom, je hebt een drukke baan met een breed takenpakket. Zo zorg je bijvoorbeeld dat alle inkoopfacturen en bonnen correct worden ingevoerd en de salarissen netjes op tijd worden betaald. Hierbij word je ondersteund door een professioneel administratiekantoor. Een belangrijke taak is ook debiteurenbeheer, dat wil zeggen het nabellen van leden die hun lidmaatschapsgeld nog niet hebben betaald. Dan is het belangrijk dat je stevig in je schoenen staat en je niet laat afwimpelen.

Samengevat zijn je taken:
• (financieel) administratieve werkzaamheden en administratieve HR-werkzaamheden, zoals verlofregistratie en afhandeling van declaraties;
• structuur brengen en houden in archivering (in Sharepoint);
• facilitaire taken, zoals het regelen van contracten en inkoop van kantoorbenodigdheden;
• actief debiteurenbeheer;
• regelen van reizen, afspraken, teambuilding-activiteiten etc.

Veelzijdige baan met tijd voor gezelligheid
Als Officemanager zul je je bij Stichting NMVO zeker niet vervelen. Omdat we nog een jonge en groeiende organisatie zijn, is er volop ruimte om te pionieren en als het ware de baan naar je eigen hand te zetten. We werken samen hard aan het steeds beter maken van het NMVS, maar we maken zeker ook tijd voor een lolletje. We vinden het belangrijk dat je elke dag met plezier aan het werk gaat en je bij ons thuis voelt.

Verder bieden we je:
• een prima salaris tussen € 2.800 en € 3.800 bruto, afhankelijk van je ervaring;
• aantrekkelijke pensioensregeling (wij betalen 2/3 van de premie);
• reiskostenvergoeding;
• 168 vakantie-uren, waarvan 144 uur wettelijk en 24 uur bovenwettelijk;
• redelijk flexibele werktijden, omdat je privéleven daar soms om vraagt.

Zelfstandige collega die zich verantwoordelijk voelt voor het reilen en zeilen op kantoor
Verwacht voor deze centrale rol binnen ons team geen vaste functieomschrijving. Elke dag bepaal je zelf de juiste prioriteiten, want jij ziet het werk dat er ligt. Je bent een echte steun en toeverlaat voor je collega’s en je zorgt dat alles op rolletjes loopt op ons kantoor. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeuring en gaat vertrouwelijk met gevoelige bedrijfsinformatie om. En met jouw sociale persoonlijkheid ben je een fijne aanvulling op ons gezellige en diverse team.

Daarnaast vragen we van je:
• bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding;
• kennis en ervaring met betrekking tot archivering in Sharepoint;
• ervaring met (financieel) administratieve werkzaamheden en contractenadministratie;
• kennis van digitale ontwikkelingen, bijvoorbeeld binnen Sharepoint;
• uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel geschreven als gesproken.

Om van je baan als Officemanager een succes te maken binnen onze organisatie hoef je geen ervaring te hebben in de farmaceutische of gezondheidssector. Je kunt bijvoorbeeld ook waardevolle werkervaring hebben opgedaan in een compleet andere bedrijfstak waarin je veel tegelijkertijd moest regelen.

Kom jij ons team versterken?
Wil jij solliciteren naar deze verantwoordelijke en veelzijdige baan? Stuur dan een mail met je cv en motivatie naar Marsha Brink: marsha@nmvo.nl. Heb je nog vragen? Bel dan gerust naar Marsha via 06-14860795. Na een telefonische intake volgt er een videosollicitatie. Als jij een passende kandidaat lijkt te zijn, dan volgt er een kennismaking met de directeur van Stichting NMVO en je nieuwe collega’s.

We ontvangen je sollicitatie graag vóór 16 december 2021.

Over Stichting NMVO
Stichting Nederlandse Medicijnen Verificatie Organisatie (NMVO) is opgericht door geneesmiddelenfabrikanten, groothandels en apothekers. De missie van Stichting NMVO is de veiligheid van patiënten in Nederland. Ons doel is dat patiënten geen vervalste medicijnen kunnen krijgen via de Nederlandse apotheken. Om dat doel te bereiken beheren wij het Nationaal Medicijnen Verificatie Systeem (NMVS) en garanderen wij de werking daarvan. We zijn een kleine groeiende organisatie, waar we met een heel divers en informeel team hard werken aan het bereiken van ons doel. We hebben respect voor elkaar, geven elkaar de ruimte om fouten te maken en om daarvan te leren. Het motto ‘Samen sta je sterker’ staat binnen onze organisatie centraal.

 

« terug naar alle vacatures

Stel je vraag